2024 年 4 月 27 日

香港聯謎社

聯貴清新 言有物 發乎情 聲叶字工詞忌砌  謎宜雅俗 創於今 沿自古 格嚴意切句須通 -永遠社長 白福臻 (1924-2011)

舊飯【#實地考舊】六旬夫妻苦心傳承先父遺物藏品─燈謎文化站

中秋節將至,長久以來「猜燈謎」是月圓之夜嘅傳統文化活動,但燈謎背後嘅製謎師原來博學多聞,好考功夫!年逾60歲嘅白雲階傳承先父國學精粹,唔捨得父親多年儲落嘅藏品成為垃圾,於是同老婆不惜係觀塘租工廈空間,一手創辦「燈謎文化站」,今年7月開幕,邀請公眾到文化站動動腦筋,以謎會友。細小空間擺放幾個明亮通透的展櫃,陳列着白氏父子和兩大耆老謎家(劉雁雲,張伯人)合計接近三個世紀嘅創作精髓。天花懸掛各式各樣燈謎傑作,包括英文謎。白氏夫婦形容燈謎文化站,同時是回收站,皆因佈置的材料均是利用身邊好友的剩餘物資,再加以修整成為眼前的空間,「隔離印刷廠見到我在地下執他們棄置的『紙頭紙尾』,之後就經常拿過來給我們用。」值得注意嘅係,今年10月1日晚上8時半至11時,佢哋會有個猜謎會,慶國慶兼賀中秋喎。獎品係乜?就係白雲階師傅私人珍藏嘅世界各地郵票嘞~考舊地點:燈謎文化站(官塘工業中心第二期六樓E座)考舊重點:燈謎由來與發展考舊評核:80分,有返咁上下文學功底先好猜,如果唔係企全日都未估到!最好就搵大師俾下貼士,咁就過癮啦!